9.8.2007

Haastelua

A meme and some rock

Today only in Finnish. A meme on seven facts about me and this lovely button:

SatuH kehui minua rokkaavaksi jo jonkun aikaa sitten. Napin takaa löytyy tarinaa lontoonmurteella.



Santra taas haastoi minut seitsemän faktan meemiin. Yleensä en meemeistä paljon piittaa, mutta tämän meemin ansiosta olen lukenut jänniä, mukavia, pieniä detaljeja bloggaajien elämästä. Tässä minun seitsemän faktaani:

1. Tykkään saunomisesta. Viime aikoina olen oppinut kontrolloimaan saunanhimoani, mutta lapsena vaatteet lensivät nurkkaan heti s-sanan kuultuani ja olin jo lauteilla istumassa.

2. Inhoan syvästi imuroimista. Siitä nouseva älämölö ärsyttää minut viulunkieleksi. Toisista imureista lähtee myös kuvottava ummehtunut haju.

3. Olen ollut liki kalju. Hiusmalleistani paras on ollut muutaman millin sänki. Ei tukanpesurasitetta, ei huonojenhiustenpäiviä, ei aamukiireitä. Ei nössöilyä.

4. Olen keskeneräinen koko ajan: teen montaa neuletta samaan aikaan, käyn montaa vuosikurssia yhtä aikaa ja luen lukuisia kirjoja päällekkäin.

5. Haluaisin asua maatalossa ja kuopsutella kaupunkilaistassujani mullassa. Pihamaan vanhaan aittaan kokoaisin itselleni maailman ihanimman värjäys- ja käsityöpajan.

6. Haluaisin myös asua Venezuelassa, mutta vain jonkun aikaa.

7. Olen jäänyt hissiin jumiin Lyijykynä-nimisessä (Ołówek) ja melkein sen näköisessä opiskelija-asuntolassa Puolassa.

En osaa haastaa nyt ketään, mutta poimikaa matkaan ja käyn mielelläni lukemassa! Rokkaajia taitaa olla jo kaikki, joten senkin jätän mietintämyssyyn muhimaan. Äiti tietenkin rokkaa.

Edit 10.8. Monella näistä voipi olla jo merkki, mutta olkoot:
Langanpätkiä, koska naisenergia on rock.
Neulekone, koska itse ommellut kalsarit ovat todella rock.
Sukkalandia, koska iso määrä villasukkia on vielä rokimpi kuin pieni määrä.
Tupasvillaa - suo, tupasvilla ja rokki!
Ja Iso Gnu, koska neulova-tytär-äiti-suhde on rokimpi kuin pelkkä tytär-äiti-suhde.